Červenec 2014

31.7.2014

31. července 2014 v 16:49 | Andie |  Journal
Předvčerejší výborná večeře - salát Manuela :)

Ahoj,
asi jsem nějaká prokletá, vždycky, když zapnu Evropu, hraje písnička "Nobody to love". :D (dnes už potřetí) Chtějí mi tím něco naznačit?

Jinak abych shrnula svůj život po návratu z Egypta, pořád ještě nejsem zvyklá na svou nepohodlnou tvrdou postel a bohužel asi ani na svojí klasickou stravu. Od včerejšího dne mě bolí snad celá trávící soustava, bublá mi v břiše tak, že by to přehlušilo snad i zvuk vrtačky, a dneska mě začíná bolet i hlava. Doufám, že mám ebolu (ta v Egyptě není, snad :D). Nicméně k doktorce se mi nechce, takže to nechám přes víkend ještě "uležet" a uvidím. Ale donutit se normálně jíst s takovýmhle stavem je něco. Dieta by mi asi nepomohla, včera večer jsem zkusila nejíst a trpěla jsem hlady, a když jsem jedla jen rohlíky a piškoty, bylo mi na nic stejně, jako teď. Takže pokračujem v normálním cvičícím a jedícím režimu a doufám, že se mnou tělo začne spolupracovat, protože potřebuju do října nahnat nějakou kondičku na ten kurz. Podle fotek tam chodí hodně holek, které vypadají, že nikdy nedržely činku ani neudělaly jediný sed-leh, ale já bych si asi připadala blbě, nemít vůbec žádné svaly a chtít dělat fitness trenéra. :D

Konečně jsem se odhodlala pořídit si dvoukilovky :)

Předevčírem jsem tedy najela na svůj normální domací dvoutréninkový režim, odpoledne si jela koupit do Globusu činky, které jsem si nakonec nekoupila, protože jedna stála stejně, jako dvě na netu. :D Ale díkybohu, že jsem v tom Globusu byla, protože mi zrovna zavolal táta, jestli nezajdeme oslavit jeho narozky. Tak jsem mu aspoň mohla koupit dárek.
A šli jsme teda na večeři a normálně jsem si dala salát (já, která sice doma jím zdravě, ale v restauracích nikdy neodolám nezdravým pokušením - jsem na sebe hrdá :))), který byl výborný. Popovídali jsme si s tátou o sportu a o sportovní výživě, jelikož sportovní nadšení až závislost mám po něm (on je na tom teda hůř, sportuje cca 4 hodiny denně :D).

Můj první letošní meloun

Včera mi už od rána bylo trošku divně, ale neřešila jsem to, protože mě to většinou hned přejde. Bohužel, s občasnými zlepšeními trpím doteď. :/
Ráno jsem v kuchyni objevila kafe s příchutí Hazelnut, a je to tak dobré, že jsem to povýšila na svou novou závislost. Bohužel, zlozvyku pití kafe jsem se před rokem a půl zbavila a teď jsem si ho v Egyptě zase vypěstovala.
Odpoledne jsem i přes zhoršující se nevolnost jela ke koním, kde jsem to nakonec v půlce tréninku vzdala, pomohla kámošce ještě obstarat zvířata a rychle letěla domů do postele. Pak se mi zase udělalo líp, tak jsem normálně cvičila, po cvičení mi bylo krásně, a pak, když jsem ležela, mi bylo zase na umření. Fakt nechápu, co je to za záhadnou nemoc. :D
Večer jsem se odhodlala překonat svůj zlozvyk hromadění nepotřebných věcí a vytřídit aspoň časopisy (nějak se začít musí). Takže jsem věnovala nějakým dětem od máminy kolegyně spoustu bravíček a podobných hovadin, plus se snažím prodat časopisy o koních. Doufám, že je někdo koupí, penízky by se hodily na časopisy o fitness.
Teď jenom taková vložka, když je řeč o těch časopisech, koupila jsem si poprvé časopis Fitness (naprosto úžasný, doporučuji) tak si ho čtu a najednou zjistím, že jeho vydavatelem je můj nevlastní strýc. (u kterého jsem i nedávno zjistila, že je majitelem posilovny, kterou jsem před dvěma lety navštěvovala). Náhodičky, svět je malý. :D Nicméně to, že má posilku, by se mohlo hodit, protože bych u něj teoreticky možná mohla mít pak nějakou trenérskou praxi. Ale to je daleká budoucnost.

Když si nemáte kam dát iPod, použijte přítelovu hlavu :D

Dneska "flákačka" doma, teda flákačka moc ne, cvičila jsem, uklízela jsem, ale nevytáhla jsem paty z domu.
Zítra mám jet s V. k ní na koně, pak ona se mnou na koně, pak mám jít s K. vybírat nějaké oblečení a pak ještě s M. oslavit její narozky. Zrovna mám toho nejvíc v plánu, když je mi na nic. Takže mi přijte zázračné uzdravení! :)

Ha, teď zrovna začala hrát na E2 Lorde - Team. Doteď jsem od ní v rádiu ani v televizi neslyšela jinou písničku než Royals. Pokrok, konečně! :)

A zase jednou zveřejním jídelníček, ať víte, jak to u mně poslední dobou vypadá:
Jídelníček:
Sn: jahodová ovesná kaše
krajíc žitného chleba s Gervais lightlife
Sv: banán
hroznové víno
Ob: rizoto s kuřecím masem, zeleninou a arašídy
Sv: Soy pro čoko protein
tvaroh s jogurtem a skořicí
Ve: bílá kedlubna
červená paprika
Pití: voda se šťávou z půlky citrónu
2l vody
zelený čaj
Pohyb:
Dopol:
Jillian Michaels - Body Revolution Workout 7
XHIT - Best Lower Ab Workout
XHIT - How To Get Abs Like A Victoria's Secret Model
Fitness Blender - Fast 5 Minute Cool Down And Stretching Workout For Busy People
Odpol: Tabata (16 min)
XHIT - Victoria's Secret Angel Butt Workout
Blogilates - Drive By Inner Thighs Challenge
Fitness Blender - Kelli's Quick Cool Down And Stretch - Feel Good Stretching Routine For Morning Or Night

Btw, kdyby se tu našel někdo, kdo má Instagram, podělte se, mám nedostatek lidí, které bych mohla sledovat :D

Dotazník - Fitness

30. července 2014 v 21:51 | Andie |  Dotazníky
Ahojda,
sice jsem si dala takové předsevzetí, že vás s dotazníky na tomto blogu nebudu otravovat, ale když jsem viděla tento, tématicky fitnessově zaměřený, neodolala jsem. :)) Převzat od Andee.

1) Co patří mezi tvoji oblíbenou snídani?
Snídám každý den to samé - vodu s citronem, zelený čaj, žitný chleb s Gervais a ovesnou kaši :)

2) Co nejčastěji řadíš do dopoledních a odpoledních svačin?
Poslední dobou dopoledne svačím jen ovoce, odpoledne proteinový nápoj, jogurty a zeleninu, popř. občas rýžové chlebíčky nebo sýry či šunku

3) Čím nejčastěji hřešíš?
Lotus sušenkami a rozinkami v čokoládě, které jsem v cheat days schopná spráskat na posezení :D pak taky čokoládou, sladkým pečivem .. slané "hříchy" se u mě moc nevyskytují, když už hřeším, tak sladce :)

4) Jaké používáš doplňky stravy?
Proteinový nápoj, jestli se tam dá řadit (ale za stravu bych ho neoznačila, takže asi ano :D), jinak nic, snažím se doplňkům vyhýbat a vše tělu dodávat přirozenou cestou ve stravě

5) Co ráda cvičíš nejvíce?
Posilovací cviky na zadek a na břicho - taky je to vidět, tyhle partie na mém těle vypadají nejlépe :) A konkrétně mým nejoblíbenějším cvikem poslední dobou jsou výpady

17.7. - 30.7.2014

30. července 2014 v 11:59 | Andie |  Journal
Čauky,
tak mě máte zpět z Egypta a jdu se s vámi podělit o dojmy. Ještě než začnuo dovče, všichni určitě očekáváte radostnou zprávu, že jsem udělala zkoušky na řidičské oprávnění a je ze mě řidič. Bohužel, není tomu tak, jelikož jsem tele, nerozhlížím se okolo sebe a neumím vycouvat z parkovacího místa (resp. umím, ale trvá mi to tři minuty :D) .. takže si 15.8. dám opáčko, tentokrát už doufám úspěšné.

Popis dovolené rozdělím do tématických odstavců, ať se to lépe čte.

Cesta do Egypta
Ihned po nesložení řidičáku jsem doma rychle dobalila, dala si puding (který byl udělaný ze zkaženého prášku, což jsem zjistila až po jeho snězení, když mi po něm začalo být šoufl) a vyrazila na vlakové nádraží, odkud jsme s přítelem jeli do Prahy na letiště vlakem. Udělalo se mi z toho pudingu pekelně špatně a celou cestu vlakem jsem byla v křečích břicha, hrůza, díkybohu na letišti to přestalo. :D
Let tam byl docela šílený, turbulence už při vzletu, což je docela hrůza, vzlet je děsný sám o sobě, a ještě k tomu to natřásání celého letadla .. ale díkybohu jsme nespadli a hned brzy ráno přiletěli na letiště do Hurghady.
Pak nás čekala kodrcavá cesta busem po egyptských silnících, na kterých je snad každých 100m retardér (nechápu jejich účel) na hotel. Když jsme dorazili, hned si nás vzala na starost česká animátorka, která nás provedla po hotelu (což sice ani nebylo potřeba, jelikož jsem tam už byla, ale aspoň jsme se nenudili :D). Příšerně ten první den foukalo, báli jsme se, že to tak bude celý pobyt, ale díkybohu foukalo jen málokdy.

Ubytování
Klasický egyptský pokoj - dvě oddělené postele, ale jedna o velikosti mojí (mám postel pro 1,5 člověka :D) - tak jsme s přítelem klasicky přestavěli celý pokoj a srazili je k sobě (nevím, proč to děláme, když stejně spíme každý na své posteli úplně na kraji od sebe, ale to je fuk :D). Samozřejmě vlastní koupelna se sprchou a balkón s pěkným výhledem na bazén.
Měli jsme all inclusive, takže kromě toho, že jsme pořád mohli pít u bazénu i na pláži, jsme na pokoj každý den dostali dvě balené vody, jednu colu a sprite, kafe a čaj.
Jediný "problém" s ubytováním byl na začátku, kdy se někdo rozhodl, že se na náš účet "pobaví". Vždycky se na dveře zvenčí věší taková oboustranná cedulka, kde je na jedné straně napsáno "do not disturb" (nerušit, dáváte to tam, když nechcete, aby vám do pokoje lezl uklízeč) a z druhé strany "please make up my room" (což tam dáváte, když chcete uklidit - většinou, když jste někde venku). No, tak jsme si první noc hezky pověsili "do not disturb" a ráno se k nám i přesto v osm ráno dobýval uklízeč. Nějaký "vtipálek" nám to totiž otočil na tu druhou stranu. To by ještě ale nebylo tak hrozné, pak jsme šli k bazénu a dali jsme tam, že chceme uklidit, ale večer jsme přišli, cedulka otočená na "nerušit" a pokoj neuklizený, pití nedoplněné, takže jsme byli celý den na suchu. Great. Tak jsme tam pak tu ceduli raději nedávali vůbec. :D

Strava
Klasika all inclusive, aneb "žer kdekoliv a kdykoliv". Jídlo bylo k dispozici v podstatě celý den, ráno kontinentální snídaně, pak normální snídaně, pak snacky na barech (pečivo, buchty atd.), oběd, opět snacky na barech a zmrzlina a pak večeře a pozdní večeře.
Ke snídani jsem vždy jedla to samé - croissant, vařená vajíčka a lupínky. Na výběr byl ale nespočet pečiva, zeleniny, ovoce, jogurtů .. dokonce i palačinky a omelety. :)
Na snacky jsme většinou moc nechodili, protože jsme ani neměli hlad z toho vedra. Když už, tak jsem si dala cosi, co vypadalo a chutnalo jako česká bábovka. :D
K obědu byl vždycky obří výběr zeleniny, zákusků, dva druhy ovoce, a pak vždy nějaké kuře, ryba, rýže, hranolky, brambory, vařená zelenina. První dny jsem si to užívala, ale po půlce pobytu už mi to lezlo krkem - sice to vždy bylo nějak jinak ochucené, ale pořád to samé dokola.
Večeře byla vždy tématicky laděná do nějakého státu - např. thajská noc, egyptská noc, mexická noc .. většinou si člověk vybral, až na egyptskou noc, kde bylo všechno nechutné a skončila jsem o pečivu a zelenině. :D Plus jsem teda vždycky večer (shame on me, ale můžou za to oni, že dávají nejvíc sladkého večer) jedla smažené ovoce - byly třeba smažené banány, jablka, churritos ..
Čekala jsem, že po příjezdu ze mě bude stokilový sud, ale nepřibrala jsem skoro nic. Divné.

Zábava
Možností zábavy bylo díky animátorům hodně - aquaaerobik, stretching, volejbal, vodní pólo, stolní hry, večerní programy ..
Já jsem se původně dušovala, že budu chodit aspoň na ty sportovní věci, nakonec jsem nebyla ani jednou. (nějak mě to přestalo lákat, když jsem viděla tu skupinku převážně lidí 50+ :D). Chodili jsme občas pouze na večerní program, což byla třeba fakír show, břišní tance atd.
Jinak jsem chodila obden do posilovny, resp. do její aerobní části, na eliptický trenažer a pásy. Jednou jsem se šla podívat do té části s posilovacími stroji a raději rychle utekla (styď se, budoucí fitness trenére) - samé stroje na ruce a nabušení chlapi. :D

Moře, bazén
Jelikož jsou u toho hotelu udělané dvě umělé laguny a umělý ostrov, možností, kam můžete jít na pláž, je nepočítaně, takže se ani neunudíte tím samým místem pořád dokola. My jsme většinou střídali bazén a moře, každé odpoledne jsme chodili šnorchlovat, viděli jsme úžasné obří ryby, rejnoky .. prostě úžasný podmořský život. :)
Jednou jsme při šnorchlování doplavali až kamsi, odkuď se nedalo vylézt po žebříku, takže jsme museli lézt po kolenou po takových šutrech, a já jsem si sedřela do krve celou nohu. Bylo super s tím pak jít do toho slaného moře. :D
V bazénu už jsme poslední dny taky nevěděli, co by, tak jsme se tam s přítelem vzájemně nosili na ramenou. Všichni na nás koukali jako na magory. :D (ale nosit o 15kg těžšího chlapa je dobrá posilovna)

Cesta zpět
Cesta zpět už nebyla tak hezká, jako cesta tam.
Busem jsme z hotelu měli odjíždět ve 14.40, letět to mělo v 17.40.
Bohužel, bus se jim porouchal, takže pro nás přijeli po čtvrté, na letišti jsme byli v 16.40 a tam jsme zjistili, že odlet posunuli ještě dřív, na 17.10. :D Díkybohu bez nás odletět nemohli, takže se stejně nestíhalo a letěli jsme až v 17.38. Ale byl to dobrý stres. A nestihla jsem si na letišti koupit náušnice, jak jsem plánovala. :(
V letadle nás obsluhoval stevard, který vypadal úplně přesně, jako Marshall z HIMYM. Chudák. :D

Domů jsem se nejvíc těšila na svojí postel a na sprchu (protože v Egyptě máte opačný problém, než u nás - neteče studená voda :D a navíc jí teče málo). Z postele jsem nakonec byla spíš zklamaná, egyptská byla pohodlnější. :(

A nakonec ještě pár fotek, protože ty řeknou víc, než tisíc slov. :)

Hold the sun

Výhled z našeho balkóna .. a pózující číšník :D

U hotelu byla záchranná stanice pro kočky, kde měli takovéhle roztomilé miciny :)

Jednou jsme si přivstali (vstali jsme o půl 4) a šli mrknout na východ slunce

Sunsetová holubička

Provaz na kraji ostrova, měla jsem co dělat, abych nespadla dolů na korál mezi rybičky :D

Za tuhle fotku by mě přítel asi zabil, ale musím se vám zeptat - připadá vam jako Lionel Messi? Mě teda ne, ale egypťané mu říkali, že je to celý on :D

"Zpívající" velbloud :D

Výtvor uklízeče z ručníků a mých brýlí :D

A společně s odlétajícím rackem "odlétám" i já, vaše blogy se pokusím oběhnout v průběhu dneška a zítřka a další události z mého života napíšu zase zítra - tenhle článek je už asi i takhle dost dlouhý. :D

Užívejte prázdniny!

15.7.2014

15. července 2014 v 10:57 | Andie |  Journal

Ahojda,
zase se po týdnu ozývám s "deníčkem".

Ani nebylo moc o čem psát, jelikož celý minulý týden jsem trávila na brigádě, na jízdách a doma cvičením a učením se anatomie člověka (abych měla dopředu nějaké znalosti na fitness kurz, a hodí se to i k maturitě a na přijímačky, taková všestranná pomoc :D).

V pátek jsem potom byla nakupovat s přítelem, který si byl kupovat nějaké oblečení. Na to, že normálně je s ním nakupování zdlouhavější než s ženskou, to tentokrát bylo docela rychlé. :D Večer jsme si pak byli sednout s M. a jejím přítelem, dali jsme si pár ciderů, piv a popovídali si o všem možném (nejlepší rozhovory s M. byly samozřejmě když M. šla ven kouřit, já s ní a mohly jsme si nerušeně povídat o čemkoliv, aniž by nás přítulové poslouchali :D).

Nové fitness botky :)

Víkend jsem trávila tradičně s přítelem, v sobotu jsem ho vytáhla na kolo, v neděli jsem od něj zmizela hned po výborném obědě (buřtguláš), abych si stihla po proflákaném pátku a sobotě pořádně zacvičit. Večer přijela mamka od babičky a dovezla mi výborné domácí lesní jahody, meruňky a špenát (zrovna se tím ovocem cpu, mňami). Taky mi bohužel dovezla Lotus sušenky s belgickou čokoládou, které zmizely hned ten večer (shame on me) .. ale nedalo se jim odolat, tak roztomile na mě koukaly z poličky .. znáte to :D.

S Naganem

Včera, neboli v pondělí, jsem dopoledne měla jízdy, trénovala hlavně parkování a hned potom se odvezla k V., se kterou jsme zamířily za jedním z jejích koňských svěřenců, plemenným hřebcem Naganem. Nejdřív jsme mu musely rozplést a učesat tu jeho mega hřívu (což bylo něco :D), pak šla V. jezdit na jízdárnu, já jí fotila, pak mi ho i na chvíli půjčila a pak jsme ho ještě fotily samotného. Super odpoledne. :) S V. jsem poslední dobou u "jejích" koní častěji, než u "našich" koní.

Balící chaos :D

Dneska den plný cvičení, balení a učení se na závěrečky. Za chvilku jdu na oběd s babi, pak mám poslední jízdy.

Zítra mi všichni držte povinně palce, od 7:45 píšu testy (závěrečky) a hned potom mám jako první jízdy. Doufám, že to udělám, už se těším, až se té autoškoly zbavím, je to hrozný žrout času a přidělávač nervů a stresu. :X
A hned po závěrečkách (no, hned .. v pět odpoledne) s přítelem směr Praha letiště a po půlnoci směr Egypt a 11tidenní dovča. Těším se. Na moře, bazény, all inclusive jídlo, free posilovnu .. prostě na vše. :)

Pokusím se na dobu dovolené přednastavit alespoň nějaký článek, nevím ale, jestli to stihnu, takže se kdyžtak předem omlouvám za neaktivitu, kor na vašich blozích (blogách? nevím :D), na které se bohužel nedostanu, jelikož tam nejspíš nebude free wifi.

Kdybych už se neozvala, užijte si těch 11 dní! :) (a zítra všichni povinně budík na 7.45 a držet palce až do devíti!)

9.7.2014

9. července 2014 v 18:06 | Andie |  Journal
Milovaná tabata, na které poslední dobou ujíždím, cvičím jí několikrát týdně a vždycky se na ní těším :)

Čauky,
koukám, že poslední deníček jsem napsala ještě v červnu. Docela hardcore, to se mi dlouho nestalo, abych nepsala přes týden. :D Aspoň ale bude co psát, i když jsem většinu z toho zase stihla úspěšně pozapomínat.

Prvního července jsme si s přítelem udělali "výlet" a jeli k mé babičce do Varnsdorfu. Užívali jsme si tři dny přežírání, fajnových výletů a procházek. Navštívili jsme místní pivovar, rybník, grilovali jsme, dělali si domácí poháry, dorty .. a dokonce jsem se i dokopala cvičit, což se mi ještě nikdy u babičky nepovedlo. Proud of myself.

Jedna z pochoutek od babičky - zmrzlinový pohár s borůvkami

V pátek jsem byla domluvená s taťkou, že si s ním pojedu zkusit řídit (pravidelní čtenáři vědí, že dělám autoškolu a mám před závěrečkami) a tak jsme se před devátou večer sešli a jeli se projet po "prdelích" (slušněji to nazvat nejde, pardon, lidé bydlící na vesnici :D). Celou cestu jsem si jela, užívala si to, pohodička klídeček, ale pak přišel první zádrhel - rozjetí po zastavení na křížovatce. Auto v autoškole se mi rozjíždí jen na spojku (bez přidání plynuú ale to tátovo jaksi ne, takže mi to chcíplo. Třikrát. :D Lidé za mnou byli mírně nervní a já z nich potom už taky. Pak už jsem vychytala, kolik plynu přidat a jak pomalu pouštět spojku, ale bylo to peklo. :D
Druhý zádrhel nastal, když se už začalo stmívat a táta mi řekl, ať to na takovém plácku u jednoho domu otočím. Opět jsem měla problém s rozjíždením, v kombinaci se střídáním zpátečky a jedničky a prudkým točením volantem to byl ještě větší horor. A co se nestalo? Málo jsem točila volantem, rozjela jsem se do křoví, a co tele Andie neudělá? Zpanikaří, pustí spojku a auto se ještě víc rozjede. Ještě že na mě duchaplný taťka začal řvát "brzda!!!" jinak by mě snad ani nenapadlo zabrzdit v tom šoku. :D Tak jsem dupla na brzdu, díkybohu jsem najela jen trochu do křoví, jinak jsme mohli skončit v tom baráku. Pán, co seděl naproti na zahradě už se nás rozběhnul vytahovat mrtvé z auta, když viděl, že jsem na to dupla, sedl si na lavičku a rozdýchával to. Chudák. :D Tak to raději otočil táta a zpátky jsem dojela už v pohodě.
Je až neuvěřitelné, na jak dlouhý odstavec dokážu popsat hodinu řízení. :D

Víkend probíhal v duchu uklízení, jelikož se mamka v neděli vracela z dovolené.
Jeden večer jsem byla na pizze a Cideru s K. a M., se kterými jsme si večer hrozně užily. Až na to, že jsem šla asi v jedenáct pěšky domů, protože ten den dopoledne jsem dostala pokutu za nenabitou kartu (zapomněla jsem, že mi končí poslední školní den, hlavička děravá :D). Tak jsem si cestou zpívala a občas si vyslechla nějaké blbé kecy kolemjdoucích chlapů, ale nic vážného díkybohu. Nenávidím chůzi sama ve tmě temnými uličkami.
Další den jsem jela navštívit M. k ní na vesnici, kde jsme se nejdřív prošly a pak si byly sednout na jablečný džus k řece. Taky skvělý den. :)
V neděli jsem byla ještě s kamarádkou fotit.

S Lindou

V pondělí jsem měla jet s kamarádkami do Prahy ke K. na byt, ale nakonec jsem nemohla kvůli brigádě a jízdám, takže jsem si našla náhradní program . návštěvu kobylky Lindy, na které jezdí kamarádka V. Jela jsem původně V. fotit a mrknout na ní, nakonec jsem ale také měla tu čest si na Lindu sednout. Bohužel, v šortkách a velkém sedle se jezdí dost špatně, navíc mé jezdecké neumění stojí za prd, takže fotky (alespoň ty, na kterých jsem já) nic moc. :D

A od úterý jsem u mamky na brigádě a skoro každý den mám jízdy, jelikož mě 16.7. čekají závěrečky. Bojím.

Insta příspěvek, zleva zezhora - odměna po tréninku v podobě proteinu a borůvek; selfie; jediná povedená fotka z focení s B.; progres aneb začínám mít ráda své nohy!

A to nejdůležitější, co se za poslední týden přihodilo - zapsala jsem se na kurz na instruktora fitness a od 4.10. ho budu navštěvovat, takže někdy koncem listopadu ze mě bude fitness trenér (pokud se mi to podaří :D). Budu tak moci blog ještě více rozšířit o užitečné informace jak o cvičení, tak o správné výživě.

Jinak co se mého jídelníčku a cvičení týče, cvičím nyní 6x týdně, posilování+tabatu+něco od Jillian, zaměřují se spíše na silový trénink než na cardio, které pomalu téměř vypouštím, jelikož už nechci hubnout, ale nabrat svalovou hmotu.

Toť ode mě asi vše, teď vás jdu oběhnout a přispěji zase snad zítra s dotazníkem od Andee. :)
Mějte se a užívejte prázdnin!

Liebster Award - Nominace od Zoey*

6. července 2014 v 22:00 | Andie |  Dotazníky
Ahojky,
tak znovu s Liebster Award, tentokrát s nominací od Zoey*, děkujii :)

Zadání:

Liebster Award - Nominace od Lucy1616

4. července 2014 v 16:37 | Andie |  Dotazníky
Ahojda,
po dlouhé době se ozývám (byla jsem u babičky, více bude v deníčku) a rovnou s řetězákem, resp. Liebster award, se kterou se v poslední době roztrhl pytel a ani já se jí nevyhla - nominovala mě Lucy1616, které tímto děkuji (a nemyslím to ironicky :D). Já nominovat nikoho nebudu, za což se omlouvám, ale mírně nestíhám a nejsem ani moc kreativní na vymýšlení otázek. :D